Swisch

Så var den här ledigheten slut. Tyvärr är jag fortfarande inte utvilad men det beror säkert på att jag varit själv en del.

Nåväl. Nu får Martin ta över hus och hem ett par dagar. Jag ska återgå till arbetet. Tre dagar den här veckan.

På fredag far vi till Norge. På dagtid. Har några timmar i varandras sällskap innan vi kommer till hotellet. Blivit tipsade om att det finns mysiga butiker vid färjeläget och rekomenderades att strosa runt där istället för i Oslo. Ska lyda det inhemska rådet!

Så nu ska jag önska att de här tre dagarna swischar förbi i ljusets hastighet för att sedan på fredag morgon växla över till snigeltakt så vi får njuta ett barnledigt dygn lääänge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0