Tänt var det här!

Nu brinner julgranen upp i pannan.


Möblerna är på sin ordinarie plats i vardagsrummet. Snart ska det plockas bort tomtar och förberedas för nyåsfest.

För första gången på många år kommer vi vara fler vuxna än barn på nyårsafton. Om det är bra eller dåligt vet jag inte - jag vet bara att barn brukar ha en bromsande inverkan på hur mycket alkohol som flödar i glasen. Och om det inte finns så många barn...

Ska se till att ha ipren på nattygsbordet på nyårsdagens morgon ifall.

Ja, det skulle ju handla om njutningen att kasta ut granen, så blev det inte. Fast njuter gör jag, ska bara jaga barr fram till påsk.

Kommentarer
Postat av: KranKusin

Ta ett glas Resord innan du lägger dig, finns inte spår av baksmälla när man vaknar... tro mig...

2009-12-28 @ 17:11:12
Postat av: Maria

Jag har provat det men... Ipren är bättre.

2009-12-28 @ 20:48:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0