Bättre sent...

En vän rasade på sin blogg häromdagen över alla julprydnader som fanns kvar hos folk.

Jag rodnade, kände en viss tacksamhet att vi inte hunnit med någon fika hos mig på ett tag.

Inne har ju förstås julen varit borta sedan länge men ute....

Nu kära A, tack vare dig, fick jag tummen ur och har plockat bort varenda grankvist och ljus-slinga i trädgården! Med livet som insats har jag stått på stege för att verkligen få bort allt. Utom julbocken.

Han har frusit fast.
(Men jag har tagit bort strömmen så han lyser inte).

Underbart väder ute för övrigt trots att snön ligger.

Kommentarer
Postat av: Annika

Hahahaaa skrattar rått Lite fint är de när de lyser i trädgårdarna men de får då inte vara granarsom lyser men räcken är ok. Har ni haft granbock?? Dom är sååååå fiiina!!!

Nu välkomnar vi våren och sommarensedan är den kära julen tillbaka igen :)

2009-02-15 @ 12:23:00
URL: http://malteser.blogg.se/
Postat av: A

Hoppsan va det tog skruv! Men nu när det är borta kan jag komma då? Skämt åsido, får mest spunk över adventsstakar o julgranar. Ffa om de ligger utslängda på en altan med allt pynt kvar i. Hur tänker man liksom då?

2009-02-16 @ 10:36:42
URL: http://mejamums.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0