Fel

Nu är jag bara missnöjd. På allt.

* Fick ringa och "sjukskriva" mig till en kompis som jag bokat fika med imorgon. Jag är för trött, måste gå i pyjamas imorgon till klockan elva, minst. Vill träffa dem, jättemycket, men jag orkar helt enkelt inte.

* Snäste åt Martin när han ringde. Hotell och middag på krogen fick mig vansinnigt avundsjuk. Så jag fräste och la på. Han kommer inte ringa tillbaka ikväll och jag vill inte ringa och störa för att säga förlåt. Moment 22 således.

* Pannan har kokat 4 gånger. Den måste komma direkt från helvetet.

* Jag kan inte kommentera mina vänners bloggar. Så till er - jag har varit på besök, spårlöst.

* Jag hade inga stödstrumpor rena idag, vilket mina bortskämda ben högljutt protesterar mot med värk. Tack! Jag har iaf inte ont i huvudet, för då hade det gjort ont fågel, fisk och mittemellan......

* Pga magen bestod min kvällsmat av banan. Inget fel på bananer, det är jättegott men chips hade varit ljuvligt.

* Tv: tablån. Jag vet inte om jag pallar att se Lyxfällan. Läste om paret i Metro och funderar på hur folk är möblerade i huvudet.

Nog bäst att slå igen de blå och hoppas på bättre humör imorgon.

Kommentarer
Postat av: Madelene

Men är banan verkligen bra om du har magkatarr?? Min mage tål INTE bananer när jag har haft det...fast det där kan ju iof vara olika! Hoppas det blir bättre snart...på alla plan!

2009-02-12 @ 21:55:41
URL: http://maddy81.blogg.se/
Postat av: -C-

Jag ska kanske inte påminna dig om att det är fredagen den 13:e då ;)

Bättre upp ska du se, bara du låter bli bananerna. Att du klarar det??! Fram med thé kokt på färsk ingefära, och så sötmandel och mariekex istället.

Kram på dig!

2009-02-12 @ 22:22:01
URL: http://oredanordning.blogg.se/
Postat av: Anonym

Provat sms????

Lyxfällan va "bra" ---- IDIOTER

jag åt 300g i går med dipp..... Lol

i kväll e det förhandstitt på Stig larsson på tv!

2009-02-13 @ 09:16:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0