Gott och blandat

Först de sura bitarna; (De jag inte vill ha)

Jag har jobbat. Trots att det har varit extremt lugnt hela helgen är jag jättetrött. Mycket beroende av att jag inte kunde sova inatt av rädsla för att bli totalt insnöad. Det gick bra. Kom till jobbet 20 minuter tidigare än vanlig för jag tog i lite extra restid - som givetvis inte behövdes. Detta på bekostnad av min skönhetssömn.

Salt: (Älskar de salmiak-salta med avskyr sötlakrits)

Planerat badrum hos svärföräldrarna. Jätteroligt, absolut. Det är dock så mycket att tänka på att jag nu har tryckt i mig en Ipren 400. Hoppas den är väldigt smart, ffa snabb.

Sött; (Godast om man stoppar in en hel näve på en gång)

Suverän TV ikväll. Kan inte säga något annat.
Hoppas bara jag håller mig vaken hela Nip/Tuck.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0