Hmm.

Den här kvällen börjar likna kvällar jag och Martin hade när vi var lite yngre, unga är vi än.(Väl?)

Vi hade något som vi kallade "köksbords-fylla".

Det innebär helt enkelt att vi:

1, Har glömt att bjuda hem någon till oss en helgkväll

2, Vi är på festhumör, men saknar barnvakt och tar oss av den anledningen inte utanför hemmet

3, Vi blir kvar vid köksbordet efter maten, pratar om en massa roliga saker, löser världsproblem, drömmer om framtiden, öppnar den ena flaskan efter den andra tills vi antingen är fulla och måste lägga oss eller helt enkelt somnar ändå framåt natten, trötta  föräldrar är vi ju...

Detta är underskattat!

Vi brukar ha vansinnigt roligt på våra fester vid köksbordet. Det blir dessutom billigt, vi trivs i sällskapet (iaf jag) och det finns ett hugg...

Dessvärre blir dagen efter likadan som om man gjort ett krogvarv men just nu skuggar det inte min kväll. Andra vinflaskan har kommit på bordet, Lovis är hos sin kärlek och de stora målar en tavla till mig.

Skål!



Det ser ut som det ligger nåt´t i glaset, men var inte oroliga.
Det gjorde det inte, har dubbel-kollat...

Kommentarer
Postat av: A

Snacka om å göra mig avis. En bild på rödtjut, du anar inte vad jag deppar nu!!!!!



Krya nu så hoppas jag på nästa helg istället!!!

Skulle vara jättetrevligt med familjerna mä!!!

2009-02-06 @ 18:41:18
URL: http://mejamums.blogg.se/
Postat av: K

Sounds grejjt...åh vad najs. VIN. Här hemma dricker vi läsk, mesigt värre.

2009-02-06 @ 22:39:42
URL: http://litenarvid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0