Igen!

Nu har jag dåligt samvete.

Igår morrade jag en del åt min lilla som var ganska jobbig. Nu vet jag varför.

Hon var helt enkelt olustig i kroppen, så där som man kan vara innan sjukdom slår till. Men hon kunde inte förklara och jag förstod inte.
Inatt började hon gråta i sitt rum men kom inte självmant in till oss som hon gör vanligtvis. Så jag visste vad  klockan var slagen när jag gick in.
Jodå, temp 39.2.

Så det blir soffdag idag.

Hade funderingar igår på att ta oss till stan, handla lite och kanske hitta någon försummad släkting att fika hos men det får bli en annan gång.

Vi som vanligtvis är förskonade från sjukdom verkar ha hamnat i ett stim av virusar. Trist.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0