Måndagkväll

Tydligen synonymt med dålig TV.

Hittar inget i tablån, möjligen Simon och Thomas. Får nog bli en film istället, fast inte den jag vill se, den finns inte i Martins gömmor.

Imorgon ska Lovis till dagis (tack min gud!) och röja av sig lite grann. Nyheten inför imorgon är att även Julia ska vara där mellan kl 11-17. I årskurs fyra och fem ska de göra prao en dag under läsåret så det fick bli på dagis, för båda.

Mitt jobb är inte aktuellt, finns någon minimi-ålder för att få vara på sjukhus, tror det har med tystnadsplikten att göra. Martins jobb är ju inte mycket att se. Någon som pratar i telefon dagarna i ända och ränner in och ut ur verkstäder.
Farmors jobb är de på ändå ibland på lovdagar och hjälper till med kuvertklistring och annat lättare pappersarbete, de vill ju passa på att se något nytt.

Jag erbjöd mig att fråga deras farbror om de kunde få hänga med ett dagskift i lasbil, men de bleknade om nosen när de fick höra arbetstiderna....

Så nu är Julia laddad till max, har ett frågeunderlag med sig så hon kan intervjua personalen. Vi får väl se hur nöjd hon är i morgon efter fem timmar tillsammans med ca 15 småbarn...*fniss*


Kommentarer
Postat av: Anonym

går att hoppa på i kil o göra 2 timmar.....

2009-02-02 @ 20:51:15
Postat av: Anonym

går att hoppa på i kil o göra 2 timmar.....

2009-02-02 @ 20:51:42
Postat av: K

DVDboxar is the shit Maria. Man blir smått beroende. Jag tittar på hjärndöda collegeserier när Benny är borta..perfekt med lite glamour i all ensamhet. Kan dock tipsa om One Tree Hill, superbra enligt mig. Man fastnar totalt. Även Heroes skall vara grymt bra, och NipTuck och...puh. Finns massor, och de går att hitta billigare på Tradera. :D

2009-02-03 @ 09:35:04
URL: http://litenarvid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0