Sjuk PC?

Nu är det nästan lite pinsamt. Det är andra gången det händer. På Facebook, när jag ska läsa status, har nu min dator, TVÅ gånger, fått för sig att jag ska gilla allas status.

Det går väl an på:

1, de jag verkligen känner
2, de som skrivit något positivt

Däremot är det grymt pinsamt att göra tummen upp till någon som mår dåligt eller annat som är skrivet i negativ anda.

Särskilt om jag bara är ytligt bekant med personen i fråga, de måste tro att jag är en galenpanna på riktigt.

Status:
"NN är trött, ledsen och sliten"
Maria gillar detta!

Ja, ni märker ju själva hur det blir...

Kanske skulle hoppa av FB. Kan ju få ovänner för livet istället för att hålla kontakten med vänner och bekanta som själva grundtanken är.

Har väl läst i tidningen, vad som händer på FB. En del får sparken, otrogna har blivit helt utskämda av bittra partners, vissa bryter ihop för att deras vänlista är för kort eller att de blir inbjudna till för få aktiviteter. Hot och elände, vuxenmobbing.....Det är en farlig lekplats....

Men så trevlig nonsens sysselsättning!

Kommentarer
Postat av: Anonym

min status gillas då aldrig....

2009-02-09 @ 21:38:00
Postat av: A

Visst är det torftigt men ändå rätt kul.

2009-02-10 @ 09:53:53
URL: http://mejamums.blogg.se/
Postat av: K

FB är en underlig plats. Själv tröttnar jag ständigt och bestämmer mig för att gå ur...för att sedan ångra mig. Igen.

2009-02-10 @ 15:29:44
URL: http://litenarvid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0