Släktträff

I eftermiddag kommer det släktingar hem till oss. Långväga. (Ända från Karlstad).
 
Livets uppbokade tider är det väl som alltid kommer emellan en önskan att ses men att det ändå inte blir av. Ju roligare när det händer.

Har lovat att fixa något ätbart. Hjärnan har tyvärr inte vaknat än och jag har ingen aning vad jag ska hitta på. Det är (som vanligt) fler barn än vuxna vid matbordet och då är det ju bra om det är något som fungerar till både små och stora smaklökar.

Ska gå ut i stallet och fundera lite. Paj? Två olika?

Kommentarer
Postat av: Annika

Paj ÄR gott! Kör på de :)

Måste fråga. Ramlade du genom isen när du var liten? Nä väl...? Vidrog utbarnvagnen på isen i förrgår men insåg efter 20meter att det inte varen bra ide. De var ju liksom 1 meter snö på isen!!! De var INTE min idè. Jag hade hand om hunden :)

2009-02-24 @ 11:04:39
URL: http://malteser.blogg.se/
Postat av: Charlotte

Vi är tacksamma för vad som än bjuds! Gör inget komplicerat bara! :)

Vi har med oss lite hemmagjorda bakelser, dagen till ära! Ses snart! Kram

2009-02-24 @ 11:59:34
Postat av: K

HÄJ, förlåt noll svar på FB-meddelande.. Kan bara imorgon, har A hört av sig? På torsdag har jag A på dagis, plus att jag måste in till stan ( the dentist ) vid lunch. It sux. Fredag är fullbokad, BennyPenny är ju hemma.

Nästa vecka...???

2009-02-24 @ 12:57:30
URL: http://litenarvid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0