Snö

Det snöar, igen.

Konstigt nog så kommer Martin hem i eftermiddag, (så som de flesta familjefäder gör) vilket innebär att jag slipper skotta själv.

Men jag vill ändå inte ha mer snö nu. Det är nog! Jag vill ha sol, takdropp och krokus under mina körsbärsträd. Det är i alla fall en förhoppning, att få krokus där i vår. Satte ca 250 lökar där i höstas varav 100 st var krokus och jag är väldigt nyfiken på om de dyker upp.

Vad vi ska göra idag Lovisen och jag vet jag inte. Hon har i alla händelser inte magsjuka men vi har bra dokumentation på att päron är något hon bör undvika. Att dagis-fröknarna är lite överspända har jag dock förtåelse för, de har haft ett elände med magsjuka på dagis hela vintern.

Så vi slappar väl. Och det finns i sanning sämre sysslor!

Kommentarer
Postat av: Madelene

Jag kan inte hålla med dig mer...GE MIG VÅR NU! Ska bli spännande att se vad som kommer upp här på gården! =)

2009-02-19 @ 20:57:50
URL: http://maddy81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0