Bad hair day

Just nu önskar jag mig en klippning och slingor.

Ser ut som "Bobby Ewing" i huvudet, i bästa fall, annars är det slickat och platt. Inget av alternativen är särskilt snyggt faktiskt.

Jag blir med åren mer och mer skandinaviskt råttfärgad i håret också. Trist, jag var riktigt, äkta blond förr. Fick fina, solblekta slingor på sommaren. Jag gillar inte att åldras.

Men frisören får vänta tills lönen kommer. Det är ganska exakt 16 dagar dit. Men om familjen ska få mat på bordet är det bäst att jag står ut.

Kanske ska köpa mig en badmössa?

Kommentarer
Postat av: Madelene

Köp skumtoning lr inpackning för solblont hår. (hos frisör de har bästa grejerna, kan kolla vad vi har om du vill?) Använd en gång i veckan så kommer du ha en jättefint färg sen ska du se!

2009-01-11 @ 18:25:31
URL: http://maddy81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0