Effektiva

Fem tjejer kan vara oerhört effektiva när de vill!

Hela huset är dammsugat, toaletter och badrum skurade, golven torkade. Till och med tvätten är under kontroll.

Nu tar jag och alla andra helg.

Tror att vi ska avrunda vår tjejhelg med en familje-pizza, det vore allt väldans gott. Om det skulle bli en bit över, kommer det ju hem en man som har varit på fest hela natten, jag tror han skulle uppskatta att få den....

Självklart vill jag framstå som en snäll och omtänksam fru när han kommer hem. Han ringde hem igår kväll, jag vet inte riktigt hur, men nog fick jag in meningen:

-Det är ju alltid roligt med en ny parfym när jag skottat så mycket snö....! (Jag återkommer om det skulle råka bli en present).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0