Familje-aktiviteter

Det blev badhuset. Vi fick ta två bilar för det var lite kompisar till de stora som ville med. Alla barn roade sig kungligt i Deje-badhus, lite fika slank också ner.

Själv satt jag i en vilstol och läste bok, varför finns det kvinnlig förklaring på. Jag hävdade att jag var badvakt samtidigt, men boken var bra så jag tittade lite lagom på barnen (Martin var ju trots allt i poolen). Jag led inte i alla fall, varmt och skönt.

Lovis simmar nu hundsim med en flyt-kudde på ryggen. Hur söt som helst och hon är (tyvärr) inte det minsta rädd för djupt vatten. Hon simmar glatt omkring och hon tar sig fram förvånandsvärt snabbt.


Var även på möte under förmiddagen och upptäckte att jag som suppleant faktiskt bara är invald på ett år. Gjorde således sorti därifrån, bad om att inte bli omvald på nästa årsmöte - Tjoho!

Nu är det bara kvällsritualer kvar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0