Godmorgon x 2

Första upphoppet ur sängen var tidig, upp med Julia, ut med hästar och utfodring av unge, hästar och kaniner.

Sen var jag frisör en sväng, Julia vill absolut ha korkskruvar idag, så om hon skulle hinna få i sig sin frukost gjorde jag dem. (Varm var den tången, kände jag flera gånger). Men ungen blev både söt och mätt så jag var  belåten när jag kröp ner i sängen igen.

Nu är jag uppe igen, hjärndöd.

Jag blir tröttare när jag sover för länge på morgonen så har det alltid varit. Jag vet om det men där under täcket känns det ibland som att det blir annorlunda den här morgonen. Om jag bara ligger lite till så blir jag pigg...

Mitt liv ska tydligen helst inte bestå av grymma sovmornar. Tråkigt. Det är ju såååå skönt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0