Grattis

Idag tog vi itu med de skåp jag haft mardrömmar om. Under dagen tog jag vitrinskåpet, det gick bra. Inga missöden iform av krossat glas.

Bedrev lite hemundervisning med de stora. Skillnaden i klang på kristall-glas jmf med IKEA. Dessa samsas glatt i samma skåp, till och med på samma hylla. Vi är inte så noga.

När Martin kom hem gjorde vi gemensam sak i skafferi-skåpen.

Jag har alltid suttit och flinat vid TV-n när jag tittat på "Rent hus". Ogudaktigt lortiga människor! Skäms på dom.

Men man ska sannerligen inte kasta sten i glashus......

Om ett TV-team kommit in idag och filmat mina lådor hade jag säkert gått och gömt mig under isen på Fryken. Men ingenting levde eller kröp. Inga döda varelser heller. Tack och lov för det ändå.

Men jag vill ändå gratulera alla er som intagit någon form av måltid här de senaste åren och inte fått akut matförgiftning.

Nu kan ni känna er lugna en lång tid framöver, det är sanerat och allt som till och med låg i farozonen att bli gammalt närmaste halvåret är borta.
Jättenöjd är jag med dagens arbete. Inte onödigt på något sätt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0