I-Lands problem

Martin sa att han vill göra badrum på övervåningen under våren.

Jag, som är renoverings-freaket Nr 1, alla kategorier, Googlade genast på badrum..... (alla mått har jag i huvudet sedan lång, lång tid tillbaka)

Nu svider ögonen, (och jag har insett att det kommer svida i plånboken också) men jag har inte blivit ett dugg klokare på vad vi ska ha där uppe.

Svedbergs, Ifö, Gustavsberg mfl har alla de mest fantastiska möbler för badrum.
Så mycket fint det finns!

Och sen kommer det där med att välja kalel och klinkers.....
(Ibland önskar jag att det fanns typ tre sorter att välja på, men det finns tre miljoner!)

Kommentarer
Postat av: Marina

Ska du säga..tänk på mig då som har så vansinnigt svårt att bestämma mig i alla lägen Expressen Aftonbladet;-) Det är jobbigt med beslutsångest!! Va roligt att du har en karl som är sugen på att reparera, lyllos:-) Hörs i morgon!

2009-01-04 @ 22:58:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0