Inspiration...

Saknas.

Gick ut bra under morgonen, vek tvätten och plockade undan tusen saker i tvättstugan som inte borde finnas där, men gjorde det ändå. Alltid ett litet mysterium det här, varför aldrig saker och ting aldrig finns på sin rätta plats.

Tänkte sedan arbeta mig ut till köket för ett röj även där. Innan dess stack jag ut till stallet, efter att ha delegerat kladdkaks-bak till världens proffs på dessa.


Sen kom jag inte igång.

Lovis och jag tog istället en omiljövänlig lång dusch. Jätteskönt men det blev ingalunda rent i köket under tiden.

Nu kommer besök om en timme. En bebis. Som ska ligga på golvet

Undrar om han godtar min ursäkt att jag bloggade istället för att förhindra att han får framtida astma? För hans skull får jag nog fokusera i en halvtimme, för längre tid tar det inte att svabba golv. Inte hos mig iaf. Jag tänker begränsa mig till kök och hall.

Måste kanske laga lunch också? Himmel vad listan blev lång, får nog delegera mer till Linn. Hon har ju studiedag....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0