Kvälls-mys

Dåligt beslut, det där med att inte äta godis i tid och otid. Linn har dessutom bestämt att hon inte ska äta godis under 2009 så det finns inte en bit gotter här hemma.

Bittert.

Jag har öppnat kylen 15 gånger senaste halvtimmen i hopp om att hitta någon knäck eller så som ramlat ur sin skål, men icke. Vi har inte tillstymmelse till godis.

Får väl gnaga i mig en apelsin. Eller knäckemacka.

Kanske ska gå och lägga mig och hoppas på att sömnen kommer och tar mig, så jag inte tänker så mycket på godisar. Sega råttor. Salta salmingar. Gelé hallon. Chips

Vi har dessutom en pojkvän här hemma (Linns kärlek) som ska sova över. Han känner nog att han fattade fel beslut som följde med hem till oss.

Öken-trist fredags-mys, alla kategorier liksom.


Kommentarer
Postat av: sara

Tack för en mycket trevlig nyårsafton!! samt nyårsdag. Tröttheten har satt in i dag, och vår knatt har varit helt hysterisk. Han somnade som en stock kl 19.00. Nej nog för mig, jag skall ta och öppna godispåsen för lite fredags mys, fortsätt att tugga på din apelsin du. Hälsa familjen kram Sara

2009-01-02 @ 20:18:01
Postat av: Maria

Du är en elak kvinna. Trodde vi var vänner. =)

Hoppas det smakar, jag missunnar ingen

2009-01-02 @ 21:32:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0