Låt mig sova....

Min inställning i morse var:

Kör så det ryker, ikväll är du i praktiken barnledig och kan röja järnet!

Efter två muggar kaffe satt jag fortfarande som en zombi på stolen på jobbet och stirrade på datorn, tog evigheter att logga in för jag fick inte fram de rätta lösenorden. Sedan har tröttheten bara accelererat under dagen.

Och jag ska jobba imorgon bitti igen! Behöver nog en sådan där väckarklocka som "Kalle Anka" har, ni vet den där som lindar upp täcket och slår honom under fotsulorna, om jag ska orka ur sängen imorgon.

Likt något magiskt, nästan överdjä-ligt mirakel..... Det har snöat massor. Och vi tjejer är själva hemma, givetvis. (men jag är inte bitter, vad är väl lite snöskottning, mycket sämre att sova på hotell.....)

Så nu ska jag ut och skotta snö.
Kommer det inga fler inlägg de närmaste dagarna får ni väl benämna mig som: mamman som somnade med snöskyffeln i näven och frös ihjäl.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0