Mörker

Lovis och jag har sovmorgon idag, den blev inte så jättelång men allt är relativt.

Hon vaknade först av oss (surprise) och låg en stund i vår säng och tittade på Bompa. När vi sedan gick upp vid 7.45 och jag drog upp rullgardinen var jag tvungen att titta på klockan för att kontrollera att det verkligen var morgon. För jag var inte säker.
Kolsvart utanför fönstret.

Det blåser också så det knakar och brakar i hela huset. Måste komma ihåg att när jag köper min jätteherrgård ska den vara murad i sten och inte gjord i trä. Jag tror det finns gott om sådana hus i England.....

Nu slappar vi en stund, Lovis ser "Bortspolad", en riktigt söt film och själv uppdaterar jag bloggar.

En bra morgon än så länge, även om alla lampor är tända.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0