Söndag

Sovit länge. Vekar inte ha någon effekt alls, vi är som äppelmos både jag och Martin. Vi drack ett varsitt ½ glas vin igår, så det beror ingalunda på sprit. Viss oro smyger sig på att det snurrar runt virus här hemma.

Men det kan vara ovanan att vara uppe sent. Tittade färdigt på "World trade Center" filmen till tolv igår. Och jag såg slutet! Helt otroligt (somnade till fyra - fem ggr bara efter sista reklamen).

Tyvärr blev jag lite besviken. Riktig amerikansk hjälte historia. De kunde ha gjort något bättre om en av världens värsta terrordåd. Om terroristerna, de på planet, de i tornen.

Får väl göra en själv.


Nu ska jag iväg på möte i ridklubben, oh så roligt! (Hördes cynismen ordentligt?)

Efter det är söndagen blank. Några vill till badhuset, jag vill sova. Vi får väl se hur det blir.

Kommentarer
Postat av: Annika

Nja jag tyckte inte heller filmen igår va så himla bra. Såg den för ett tag sedan oxå men var lika besviken då. Orkade inte ens titta färdigt. Den kändes så...tam på något vis. En fruktansvärd händelse men filmen klarar inte leva upp till det. Fast det är väl kanske tur det.



Hem och lägg dej efter mötet! Sängen är väldigt skön har vi kommit påde sista dagarna. Vi har mer eller mindre bott i soffan och sängen sedan vi blev sjuka. Hoppas inte ni har virus hemma!

2009-01-11 @ 10:24:46
URL: http://malteser.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0