Söndags kväll

Jobbhelgen är över för denna gång.
Gått smärtfritt på alla sätt och vis, önskar dock att jag vore ledig imorgon men så är det inte.

Har två arbetspass till innan en åtråvärd ledig dag finns på almanackan. Ska väl gå det med antar jag.


Imorgon åker Martin bort så vi blir gräsänkor. Vissa morgon-problem på tisdag har föranlett att Lovis ska sova hos farmor och farfar natt till tisdag.
Det har hon bönat och bett om sedan i somras, att hon är stor och vill sova själv hos dom. Det har aldrig riktigt blivit tillfälle men plötsligt händer det!

Lycka för liten tjej det, att bli ompysslad ensam för en gångs skull.

Känns konstigt bara, jag ser henne inte förrän på tisdag efter jobbet nästa gång. Ska pussa lite på henne nu innan jag går och lägger mig.

Kommentarer
Postat av: Benny

Rörmokare är ett pack. That' the naked truth, lr hur man nu säger. Ses vi på onsdag??????? När vill ni komma, passar det efter lunch ngn gång? A sover förhoppningsvis till 14 lr så. Krams!

2009-01-19 @ 08:59:15
URL: http://litenarvid.blogg.se/
Postat av: Anna

Lilla K, nu skriver du i B namn igen!

2009-01-19 @ 13:09:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0