Tjejkväll på G

Martin ska om två veckor iväg på årets Stora Grabbträff. Om jag nämner MC-mässa och sedan en liten seglats på finlands-båt kan ni nog själva lista ut vad det hela går  ut på.
Dom brukar ha trevligt...(Tror dom iaf)

Hur som helst. En kompis kommer hit då, hennes man kommer befinna sig Far, far away, så vi ska gräs-änka tillsammans.

Åh, vad vi fem flickor ska ha det mysigt.

Nu äter eller dricker min kompis i fråga varken det ena eller det andra (skitmärkligt, tråkig diet men effktiv) så jag får väl köpa hem en ½ flaska vin (kan inte dricka en själv längre, för otränad) och helt enkelt inse att lite diet knappast skadar min figur heller, (har gått från timglas form till äggklocks-varianten).

Men vi ska basta/bada och gå långa stärkande, härliga promenader och vi ska skvallra, mysa och ha det alldeles underbart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0