TV

Jag ser mycket på Tv.
Inget jag är stolt över på något sätt, men det har varit ett bra tidsfördriv på kvällarna genom alla barna-år. Bara för att de sover kan man ju inte sticka till en kompis och fika, de ska ju passas från bränder, inbrott och mardrömmar.

Men jag tycker att utbudet blir sämre och sämre.
Igår = inget bra.
I kväll = inget bra.

Har heller ingen bra bok. Bara "Nästan död man" av Åke Edwardsson. Har läst den i två veckor vilket är rekord efter "Kristin Lavransdotter".

För er som har svårt att sova rekomenderas de här. Jag sover som ett barn efter blott fyra sidor....

Kommentarer
Postat av: A

Criminal minds ikväll - går inte att missa

2009-01-08 @ 20:34:34
Postat av: Annika

Håller med -angående tv:n. Finns typ aldrig något bra att se.

2009-01-09 @ 14:54:20
URL: http://malteser.blogg.se/
Postat av: Kerstin

Kom du inte heller igenom Kristin Lavransdotter??? Jag försökte verkligen gilla den, vad jag kan minnas, men tror inte jag läste ut den... Åke E skriver ju annars braiga böcker, de där om komissarie Winter gillar jag skarpt.

2009-01-09 @ 20:09:21
URL: http://litenarvid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0