Vaken

Vaknade av att jag satt fast. På en trevligt sätt. Framför mig på huvudkudden låg Figaro, tät,tät intill mig så jag knappt fick luft.
Bakom mig låg Lovis och klappade ömsom mig, ömsom katten. Finns väl sämre sätt att vakna på antar jag.

Nu dricker jag mitt morgonkaffe. Drar igång jobbhelg om några timmar. Innan dess ska det plockas lite här och var.
 
Blir nog klent med uppdateringar under helgen.
Finns lite roligt inplanerat som, innebandy-match i Grums och lite umgänge med vänner när vi befinner oss där. Ska bli roligt.

Kommentarer
Postat av: Kerstin

Åh, myskatt och MysLovis. Häromdan sade Arvid förresten ( när jag frågade honom vart vi skulle ) att han skulle till " Ovis ". Hihi. Skall vi till Lovis, frågade jag. " Ja..Ovis och Inn. Ia. Uuula ". Den sistnämnda är nog din äldsta dotter tror jag. Ganska sött. :D ( Martin var dock inte medräknad..host host )

2009-01-16 @ 09:19:24
URL: http://litenarvid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0