Fredags-mys

Fredag, äntligen. Trots att det blir jobb för hela slanten resten av helgen har vi unnat oss lite trevligheter ikväll. Därför finns fredags-känslan i kroppen ändå.

Vi har bjudit hem två par på middag. Kunde bli en stillsam tillställning med finporslin, höga ljus-stakar och olika viner till en tre-rätters meny. Nu är det dock så att vi är barnkära allihop så vi landar på 16 personer runt bordet. Menyn blir paj, (där varje familj får bidra med sin favorit), då jag insåg att jag inte skulle hinna efter jobbet. (Göra något avancerat i massor menar jag då).
Porslinet byts nog ut mot papptallrikar. Jag äger faktiskt inte 16 stycken lika tallrikar. Och sen är det ju trevligt vi ska ha, inte ett disk-party!

Fö en stor beundran för Linn, hon har bakat kladdkakor hela dagen så det behövde jag inte bry mig om alls! Underbart med så goa ungar!! ♥

Så nu hoppas jag ugnen är varm så jag kan slänga in mitt paj-bidrag där och hoppa in i duschen. Tar nog en cider med mig in i badrummet, pga av arbete imorgon får inget alkoholhaltigt drickas för sent så då får jag väl lov att starta tidigt!

Kommentarer
Postat av: Annika

Å ha en riktigt riktigt trevlig kväll!!! Håller helt på din linje att de ska va trevligt/skoj och inget diskparty. Och barn självklart! Inte barn när de är PARTY!

2009-07-10 @ 21:56:25
URL: http://malteser.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0