Irritation

Under förmiddagen har det inträffat två incidenter som nära nog gav mig så högt blodtryck att jag nästan exploderade.

* Var till posten för att sända iväg en klänning som vimsig vän glömt här hemma. Ingen irritation på vännen men väl på posten som under sommaren har stängt mellan 10-15. Hur i h-vete tänker de?! (Var inte orolig N, jag fick iväg ett paket från Ica).

*
Stod sen i värsta kön i mataffären. Lovis var inte på sitt bästa humör och min deodorant började ge efter. Då öppnas en ny kassa och folket bakom mig går dit och ställer sig först. Störigt som bara den. Upphör kö-systemet fungera när ny kassör kommer eller?

Har troligen lågt blodsocker igen, märker själv att jag är en smula gnällig. Ska fixa något att äta.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fan Maria, du får väl rappa på när en ny kassa öppnar !!!!!!!!! Nej kösystemet gäller icke då, det gäller bara att rappa på fort som fan. Å du sluta gnäll du har semester, ta lite sprit eller java å lugna dig kvinna.

2009-07-20 @ 15:52:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0