Irriterad

Lovis är inte rolig just nu. Det kommer och går under dagarna men: För det mesta krånglas det med det mesta. Mest hela tiden.
Hon vill helst leva på en diet bestående av fikabröd, glass eller äpplen. Hon vill aldrig tvätta håret, aldrig vara tyst, aldrig vara tillmötesgående.

Jag tittar på henne emellanåt och önskar att hon växer fort.

Nu hände ytterligare ett irritationsmoment. Blev uppringd av en säljare med världens bästa erbjudande. Jag sa; - Nej tack, -Nej,  samt till slut   -NEJ jag vill INTE!.
- Men låt bli då, svarade den förut så vänliga damen mycket surt och la på utan att säga hejdå. Sånt stör jag mig på.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vännen. Har du hört talas om nix.nu. Fungerar utmärkt mot telefonförsäljare.

2009-07-08 @ 21:22:16
Postat av: A

Oxå en stor förbrukare av NIX - fungerar alldeles utmärkt!

2009-07-09 @ 07:35:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0