Läskigt...

Inatt blåste det en aning här. För första gången fick jag uppleva lite västkust-oväder. Jag förstår bättre nu varför de bofasta bor en bit in på land och inte på armlängds avstånd från havet...
Det är knappast bara snålhet.

Hur som helst, Martin gav sig ut och slog ner lite extra pinnar och trots att det blåste så husvagnen skakade har vi tältet kvar.

Jag är glad att jag tog omaket att flytta in tvätten vi hängde ute igår (den hann inte riktigt torka innan läggdax). En vittvätt. Ler lite lättad idag. Tänk om jag skulle fått springa runt och plocka trosor över en hel camping!!!

Idag är himlen mulen. Det kom en regnskur imorse som bara gjorde att vi somnade om, det smattrade hemtrevligt på husvagnen. Nu är det uppehåll. Vi får se vad vi hittar på med. En viss hemlängtan har börjat smyga sig på...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0