Ny dag

Ny dag, men samma regn som alla andra dagar. *Suck*

Hade tänkt kontrollera skogen och dess skafferi i dag, om det finns kantareller. Det är den enda riktigt positiva följden av dåligt sommarväder. Sommarkantarellerna. Runda och gula står de där och lyser lycka omkring sig. Fast jag äger inga vadarbyxor (rykten säger att det är väldigt blött i skogen) så jag får väl vänta tills regnet gett med sig någon dag.

 De här skulle vara fina på mig ...*fniss*


I övrigt blir det tvättvikning idag. Den stackars tvätmaskinens semester tog slut i samma ögonblick som vi gick in genom dörren igår. Maskin efter maskin tvättade vi, och fick till slut hänga på stolarna i köket pga utrymmesbrist.

Kommentarer
Postat av: Anonym

gillar du konst och tecknande..kika in hos mig=)

2009-07-30 @ 09:51:51
URL: http://metrobloggen.se/ninaskonst
Postat av: Kerstin

Sådana skall jag köpa, och överraska Benny med nån gång. Wihooo! :D

2009-07-31 @ 07:39:20
URL: http://skorpsmulorochsandaletter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0