Sommar-glad

Semester tider för många nu. Inte för oss riktigt än, även om vi varit hemma våldsamt mycket redan.

Lovis har därför idag varit på ett nytt dagis. Sommarstängningar innebär sammanslagningar.
Lite känning i magen har jag haft på jobbet, det måste medges. Trots att hon tyckte det var jättekul förra året då hon av nöd var tvungen att  vara på sommar-dagis två dagar.

Men jag hade inte behövt oroa mig. En sprudlande glad unge sprang emot mig i den okända hallen.

- Titta mamma.... där...där och där!

Allt var roligt på nya sakers vis. Fröknarna var snälla och de andra barnen fullständigt toppen. Och frukstunden sen! Den hade varit unik. Och leksakerna på ute-gården!

Skönt att det går så bra med förändringar. Imorgon kan jag lugnt koncentrera mig på min nya vikarie-uppgift. Jag ska koordinera vårdplatser. Hahaha, vad det kommer röra till sig på medicinkliniken!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0