Hipp, hipp, HURRA!

Min mormor, världens bästa mormor, fyller 90 år imorgon! Makalöst. Fantastiskt.

Härom månaden tapetserade hon lite i sitt sy-rum. Kanske inte det bästa att göra med sköra lårbens-halsar men att berätta det kan få er att förstå att hon är riktigt vital, min mormor!

Hon syr fortfarande själv sina kläder (sömmerska förr) och det ser bättre ut än det Lena PH trixade ihop. Hon städade innan hemtjänsten kom (hon har sagt upp den) och hon lagar mat och bakar.  

 ♥ Krutgumma! ♥



Vi kommer imorgon, efter jobbet, och firar av dig!



Kommentarer
Postat av: Annika

Haha härlig mormor! Min kära mormor städade oxå innan hemtjänsten kom för att just städa så nu har hon privat istället men städar ändå mellan gångerna. Varför vet jag inte för de är ju inte skitigt!! Grattis till din mormor på 90-årsdagen!! Samma ålder som min :)

2009-06-03 @ 20:10:05
URL: http://malteser.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0