Liten katastrof

Nåväl.

Förlikat mig med tanken på att inte orka se Nip/Tuck ikväll, även "gillat läget" med att allt annat på TV;n är skräp. Eftersom Martin är borta ikväll så kom jag på det!
Jag kan ligga och läsa och vara hur osocial som helst, hela kvällen!

MEN:
Jag har ingen bok.

Hur detta har drabbat mig vet jag i sanning inte, det ligger alltid minst en oläst och väntar. *Suck*

Får väl läsa om någon gammal goding, även om det är som att dricka uppvärmt kaffe = går vid nödsituationer.



Så ska de se ut bredvid sängen - och alla ska vara olästa.
K - jag ser fram emot onsdag av många anledningar, bla bok-kassen!

Kommentarer
Postat av: Kerstin

:D

2009-06-07 @ 19:44:02
URL: http://skorpsmulorochsandaletter.blogg.se/
Postat av: Annika

Nipp Tuck -orkar inte följa de. De är ju helhel sjukt!! Men de är en serie som man kan hoppa in i även om man varit borta ett tag fast då har de hänt mycket! Mycket konstiga saker....

2009-06-08 @ 16:49:09
Postat av: Madelene

Själv har jag läst om HELA Harry Potter serien 2 ggr sen December...orkar inte släppa den lille trollkarlsgossen riktigt och sliter nästan upp pärmarna för att se om inte det finns ETT litet ynka kapitel till gömt nånstans!

2009-06-08 @ 19:48:20
URL: http://maddy81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0