Mina rosenbågar...

Min man är arbetsbefriad en tid. Från ordinarie arbetsgivare då, inte mig... Detta var vad jag trodde iaf.

Imorgon bitti:

Besiktiga svärföräldrarnas husvagn. (Absolut, så mycket som de hjälper oss så känns det kul att kunna jämna till statistiken en aning, fast det är knappt märkbart)

Imorgon eftermiddag/kväll/natt (?):

Hjälpa storebror och köra lite lastbil. Mest för att försöka tjäna ihop till fler prylar (ni som är här ofta vet om det där med klubben han är med i...) som han måste ha för att överleva.

Ser inte någonstans att de där rosenbågarna är inplanerade..... Jag måste ha dem för att överleva!  Nåja, sommaren är lång (?).

Kommentarer
Postat av: Anonym

gör själv

2009-06-03 @ 18:02:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0