Minns efter natten.

8.10 tassade Lovis in till Julia (inte oss vuxna, jag tror hon älskar oss högt).

- Vi måste gå ut till min kanin!

Det är kärlek även mellan systrarna så givetvis följde Julia med sin lillasyster och tittade till den lilla hårbollen.

Fårstår inte riktigt själv hur det kommer sig att Lovis fick den där kaninen. Jag gillar inte kaniner särskilt mycket. Lovis har bara önskat sig en egen kanin i några månader, Julia och Linn fick önska i flera år innan jag gav upp och köpte två.

Kanske är det för att har man en kan man ha två?

Hur som helst. Hon vill gärna ha en egen shetlansponny också..... Jag bävar för den dagen telefonen ringer och någon erbjuder en liten ponny pga för stora barn eller andra anledningar. Förr kunde jag motivera mina nej med att vi inte hade stall.

Vad ska jag säga nu?

Kommentarer
Postat av: A

Vad sägs om: Bara du betalar den själv, eller har Landstinget drastiskt höjt din lön?

2009-06-16 @ 16:59:50
URL: http://mejamums.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0