Mycket att göra..

..men sen blir det väldigt ledigt!

Har efter tidig utflexning varit och stor handlat. Jo, jag tror visst att det finns mat borta vid Kolmården, men att handla i lilla jourbutiken på campingen är att begå ekonomiskt självmord.

Nu har jag två grytor klara, en med kyckling, en med älg, som bara behöver värmas. Att göra kyckling-gryta (med alla dess hygienföreskrifter) är dömt att misslyckas i ett kök på 0.5 m2. Särskilt för mig som breder ut mig i princip överallt när jag lagar mat!
Linn och jag har även förberett 10 toast som bara är att hiva upp ur det gigantiska frysfacket och vips, så har vi en mysig kvälls-macka! (Måste komma ihåg järnet, jag MÅSTE!)

Nu ska det fortsätta att packas. Lovis har gått före mig upp till vagnen och tagit med sina simglagögon och solskydd (= allt hon tycker att hon behöver). Hon är bättre på lätt packning än jag - en bedrift för jag är i sanning en som kan åka med lite grejer.

Hasta, hasta. Återkommer.

Kommentarer
Postat av: Annika

Å va skoj med Kolmården! Hoppas ni får de kanonbra där. Vädret ser ju mer än lovande ut :)



Den 20:e juli flyttar vi till nya placet! SKOJ! Men de känns ganska tungt just nu. Jag är som ett kassaskåp, fruktansvärt otymplig. Stackars Micke kommer att slta häcken av sig :(



Ha de nu så himskans gott!!!! och glöm inte järnet!

2009-06-23 @ 20:50:01
URL: http://malteser.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0