Själv är bäste dräng....

På väg hem från jobbet surnade jag till lite. Över det faktum att det kommer hem massa goa, glada människor på fredag och jag inte på ett anständigt sätt kan erbjuda dem att tvätta händerna vid toa-besök.....

Så jag ringde Röris, åkte till honom, hämtade mitt avlopp och satte in det. SJÄLV!
Han tycker nog att jag är värsta sura skatan men det stuntar jag i. Det läcker inte en droppe och ikväll kan jag spotta tandkräm som en normal människa igen. Fantastiskt!

Jag gav mig inte på att vända kranen i duschen men det känns som att det steget inte är långt.... Hahaha, jo, det är det!



Ni behöver inte berömma mig, det gör jag så bra själv, stolt som en tupp är jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0