Bada

Kom på en sak.

Är det inte när man är trött som badkaret anses vara som balsam för själen?

Har inte riktigt vant mig vid att ha ett badkar (med vatten i menar jag då, jag har ju stirrat på det som en värdelös möbel i några veckor) så det kanske är dax att prova?

Måste bara vänta en stund, Röris dotter är här och busar med Julia. Och tänk om det är pappa som hämtar, som då kanske beslutar sig för att vända runt kranen i duschen? Då ska inte jag ligga naken och ivägen! Inte! (Fast det var mor som skjutsade hit och jag har en stark känsla att det är hon som hämtar.... Mycket trevlig kvinna, jag gillar henne fast hon skruvar inga rör).

Så det får vänta lite. Någon timme.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0