Dags igen

Har en ledig förmiddag innan kvälls-jobb.

Ska nu köra fem arbetspass, ev sex om jag inte kan få ledig på torsdag (vilket jag innerligt hoppas att jag får för då kommer soc hit och hälsar på med Junior). Fast sen, på fredag, far vi iväg på semester. Har ingen resfeber men längtar.
Linn är den som funderar mest på själva resan, hon gillar inte flygplan något vidare.
Lovis frågar x många/dag  "Är det sant att vi ska fluga flugplan?" (Y är lite svårt), sen ler hon med hela kroppen och liksom lyser av förväntan.

Men först ska jag beta av de där arbets-passen. Ett i sänder. Under veckan ska jag också se till att:

* Raka benen
* Färga ögonbryn
* Göra pedikyr (iaf måla tånaglarna lite tjusigt)
*
Smörja mej med Brun utan sol några gånger så inte hela Mallorca blir blinda av bländning.

En vecka med mycket kom ihåg mao. Men det löser sig.

Kommentarer
Postat av: Marina

Åh så skönt vi ska ha det!!! Jag längtar massor också. Ska börja göra packlista nu tänkte jag, jag har ju en tendens att inte hinna allt så jag tänkte vara ute i tid så att det finns en lista att gå efter när allt ska ner i väskorna. Brun utan sol blir det inget med för min del så mallorcanerna får väl dra på sig solglasögonen när jag drar av mig paltorna;-) Har i alla fall varit och inhandlat solfaktor 50 till barnen så att de inte ska bränna sig. Vi hörs. Kram

2009-05-10 @ 11:33:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0