Fredagsmys

Vi är hemma. På gott och ont trillade vi i rutinerna på en gång.

Nu har vi mumsat i oss tacos. Vi borde kanske ha tagit något mer svenskt, kanske fläskpannkaka, köttbullar eller så men på fredagar äter vi tacos. Punkt.

Det enda som bröt trenden var att Martin och jag inte delade en vinare denna fredag. Vi har delat på ganska många sista veckan och för att undvika förnedringen att hamna på min egen arbetsplats med sobril-schema så ska jag bli vit på egen hand under helgen. *Darrar på hand*


Kommentarer
Postat av: Jenny

om du skulle bli för skakig och dyka i vinet under helgen lovar jag att ta hand om dig när du blir inlagd, extra många sobril nääär du vill ;-)

2009-05-22 @ 21:56:25
Postat av: A

Glöm inte de 2 Heminivrin:a tn.

2009-05-23 @ 09:53:58
URL: http://mejamums.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0