Hemma

Piloten:
-Vi har destination Karlstad. Där väntar +8 grader och småregn.....

Det hördes ett unisont - Åh nej genom hela flygplanet. Vi hade väl alla hoppats på att sommaren kommit även här hemma medan vi var borta. Vi lämnade ett land i begynnande värmebölja, 36 grader hade det visst blivit igår....Men man kan inte få allt. Jag har ju skrivit varje dag så ni nyfikna vet ju vad vi gjort fast nu kan jag äntligen ge er bilder. Tänkte aldrig på att ta med en överföringskabel, även solen har sina fläckar.....

 Varför inte? Ramlar den ner vill vi nog inte följa med......

                                                       
           
Kärlek, nergrävd Lovis och jag och svärmor äter glass med Lovisen.



Martins skrytbygge vid stranden, han hade större medhjälpare än jag.





Fotbad medan vi väntar på att maten ska stå på bordet


   
Lovis storgrät när det gick upp för henne att hon bara fick hoppa studsmatta med snoddar en gång. Sorry hjärtat men vi är inga miljonärer. (Här sponsrade farfar)


 

Svärmor med sina jordgubbar på födelsedagen och ganska många kusiner på samma bild, ingen enkel grej....

Ca 200 bilder finns i datorn, detta ett litet axplock som jag ska spegla vårt liv i sus och dus.....
Nu ska vi upp till Felix med presenter för att han varit så duktig med alla djuren.


Vi har haft en fantastisk resa. Tack snälla svärmor för att du firade din födelsedag på annan ort, och tack till er båda (svärmor och svärfar) att vi fick följa med!! ♥

Kommentarer
Postat av: Annika

RIKTIGT FINT SANDSLOTT! Hälsa att jag är grymt imponerad :) Grymt imponerad!

2009-05-23 @ 21:56:20
Postat av: Josefin

Fina semesterbilder!

Lite info från min Martin (med bakgrund på Skavsta o Arlanda utöver MAVA), det kan droppa frätande saker från vingarna bl.a., därför bör man inte gå under dem =)

2009-05-25 @ 13:05:59
URL: http://underbarafia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0