Kvällen

För mig en helt värdelös eftermiddag. Förflyttade mig från soffa till säng, till matbord för att sedan besegrad få återgå till sängen igen. Inte ens monteringen av mina efterlängtade krokar i badrummet fick mig på fötter. Kasst, men nu är det över.

Planerar lite slö-tittande på TV´n, ska även packa lite för imorgon. Efter jobbet ska vi fira av tre nybakade pensionärer, (lite avundsjuk på dom..) Åker inte hem emellan utan har bjudit hem mig själv till min bror och svägerska för kaffe, tvagning och bebis-snosande. Kanske ska tvätta mig efter snosandet, han läcker säkert någonstans, den unge Mio....

Ska hur som helst bli en allmänt trevlig eftermiddag och kväll. Som plåster på såren för den här eftermiddagen.



Kommentarer
Postat av: Annika

Mallis ja...sköna värme, mjuka sand, goda mat... Vad gör vi HÄR???? Kom igen vi åker tillbaka!

2009-05-27 @ 14:31:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0