Abstinent

Jag kan inte titta på resterande avsnitt av True blood. Fel format på något vis och kan bara ses på datorn. Fånigt, och för mig som är kass på den här tekninken, helt obegripligt.

Nu har jag visserligen den datorn som kan visa avsnitten hemma MEN:

Jag har visat NOLL intresse när Martin startat upp avsnitten och vet inte hur jag ska göra....

Detta en kväll när det inte finns ett enda dugg att se på Tv heller. *Suck*

Tänk om Sookie Stackhouse (flickan på bild som är kär i en vampyr och syster till värsta hunken) dör där nu, under uppgörelsen mellan Eric (vampyren spelad av Skarsgård) och idiot-pastorn i Solens kyrka? Och jag kan inte se det....!




Kommentarer
Postat av: Madelene

Det är Fringe på kanal 5 annars!

2009-11-26 @ 22:26:26
URL: http://maddy81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0