Blåsning

Idag har det hänt för första gången sedan jag fick körkort. Blev stoppad av en ursnygg konstapel i en poliskontroll bara några meter innan parkeringen på jobbet! Fick visa körkort och pusta i apparaten. Inte helt oväntat fick jag fortsätta min färd.



Väl på avdelningen berättar en arbetskompis som kört efter mig från Kil att jag saknar bakljus på bilen. Hur i hela friden kunde jag klara kontrollen då en polis även stod bakom mig hela tiden?

Och varför lyste ingen varningslampa i bilen? Någon säkring? Något glappt?

Känner att detta är aldeles för svåra frågor för mig som kvinna så det får Martin ta itu med ikväll.....

Kommentarer
Postat av: Anonym

Dom blev väl alldeles lamslagna av din skönhet.

2009-11-09 @ 23:13:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0