En bra dag!

En dag att minnas blir nog den här.

En karamell att suga på länge.

Börjat med en flex morgon. Brukar vara en omöjlighet men idag - ja, har jag en! Ungarna har fått sova lite längre, jag ska för en gång skull få köra dem till skolan.

Sem lite utbildning (av mig själv) på jobbet och sen.

Jag törs nästan inte ens säga det. Middag och bio med en kompis! När hände det sist? Har inte en aning men jag/vi ska ha trevligt så som vi hade förr i tiden. Innan vi blev vuxna, ansvarstagande, arbetande mammor.


Hihi. En bra dag!!!

Kommentarer
Postat av: K

Naaaaaaaaaaajs. Du är värd den helt o fullt!

2009-11-24 @ 16:45:02
URL: http://skorpsmulorochsandaletter.blogg.se/
Postat av: linn

Hoppas filmen var bra och att ni hadde det riktigt kul !!! älskar dig !! <33

2009-11-24 @ 19:10:34
Postat av: linn

Hoppas filmen var bra och att ni hadde det riktigt kul !!! älskar dig !! <33

2009-11-24 @ 19:11:16
Postat av: Maria

Älskar dig med smulis!! Försökte krama dig när jag kom hem men du sov... PoK

2009-11-24 @ 21:34:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0