Grinig

Saknade idag matlåda och fick handla i sjukhusets cafeteria. Det finns billigare ställen att handla på vill jag lova. I brist på rolig mat tog jag helt enkel kokt korv med mos och skivad gurka.

Såg från kassan att antalet skivor gurka inte var tillfredställande.
Tittade i påsen; fyra skivor. Då surnade jag till, ropade på flickan bakom disken och tyckte att jag för sju kronor var värd lite mer än så.
Surt fyllde hon på och jag gick. Kontrollerade på avdelningen. Jag hade fått totalt 8 skivor inlagd gurka.



Lyxprodukt?


Nästan en krona skivan. Jag försökte njuta av denna dyra gurka men var mest sur. Ikväll ska det minsann bli extra allt i kyckling wrapsen!

Kommentarer
Postat av: Annika

Ja du, dom kan allt med att ta betalt!!! Alltid svindyrt på sånna ställen. Grrrrr...... Jag får verkligen hoppas att 1-kronersgurkorna smakade ljuvligt ;)

2009-11-06 @ 14:14:04
URL: http://malteser.blogg.se/
Postat av: Kerstin

Snåla jävlar där nere i cafeterian. FNYS. :-o Kraaaam!!!

2009-11-06 @ 19:17:50
URL: http://skorpsmulorochsandaletter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0