Helg

Jobbhelg, men den här kommer gå fort! Ledig igår, jobbar kväll idag och sen en tidig tur imorgon, sen är den över. Ledig igen på måndag och de här helgerna känns så lätta att jobba på något sätt.

Ska få hem en kusin på fika imorgon! Jag umgås otroligt lite med min släkt, onormalt lite och jag vet inte varför. Men det är en glad figur som kommer över tröskeln imorgon så jag har flera själ att önska att de där jobbtimmarna tickar på så jag får åka hem och äntligen få träffas igen efter ganska lång tid (säkert tre år sedan sist, minst).

Om det blir som det brukar tar vi vid samtalet där vi avslutade det senast. Det är skönt med den typen av människor tycker jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0