Historisk helg

Har aldrig tidigare varit så uttråkad på jobbet som ikväll. En patient blev till två först vid sju-tiden (misstolka inte detta, det föddes inga barn på avdelningen utan det kom en till...).
 
Först då blev det lite spännande när jag hängde en hjärtövervakning på en patient som ingen skulle ha (enl någon märklig doktor) och inom två timmar fångade vi en paus på över sex sekunder. Som yrkesmänniska tycker jag sånt är skoj, anar att jag trots allt gjorde skäl för lönen ikväll.

Nu vet vi ju vad som felas och kan åtgärda det hela.

Nu blir det sängen. Kommer somna gott ganska bums för jag är så nervarvad det går. Har verkligen inte slitit ikväll!

Kommentarer
Postat av: Annika

Bra gjort tjejen! Passa på att kräva löneförhöjning, de är du ju värd efter en sån grej :) Saknar mava!! Finns de plats för mej eller??

2009-11-02 @ 20:10:53
URL: http://malteser.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0