Kul och....mindre kul

Martin gick ut nu för att fixa min bil.

- Då kan ju du vika tvätt så länge, det är ju en kvinnlig syssla!, säger han med ett leende.

Jag tittar helt oförstående upp från viktiga facebook sidan.

- Eller nej, korrigerar han sig - Jag kan göra det med.....

Varför är de så stingsliga ibland gubbarna? *Fniss*

Inläggets del två:

Medan vi drack kaffe hörde vi ett säkert tecken på att vintern står för dörren. Gnag och gräv i väggen i köket.
Mus-jävlarna (ursäkta språket men jag har ingen bättre titel på de odjur som ligger och dör och stinker i väggarna ibland) är här.
F-N!

Kommentarer
Postat av: Maria

Har du provat det eminenta företaget Anticimex. Väl värt att teckna en skadedjursförsäkring där. Dom kommer lika trevliga och glada i hågen som räddande änglar när helst man ringer efter dom.

2009-11-09 @ 23:19:30
Postat av: K

Anticimex räddade mig förra sommaren när jag ringde o grinade eftersom vi fått ett minimalt getingbo vid altanen. I löv them. :)

2009-11-10 @ 10:37:02
URL: http://skorpsmulorochsandaletter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0